Blar i School of Communication, Leadership, and Marketing på emneord "Forbrukeratferd"
Viser treff 21-30 av 30
-
Luksuskosmetikk: identitet, plikt og sosial klasse
(Bachelor thesis, 2014-03-19)Bakgrunnen for denne oppgaven er basert på vår interesse rundt luksuskosmetikk, og vi var nysgjerrige på kvinners oppfattelse av eget forbruk. Vi ønsket å synliggjøre kvinnenes meningsdannelser, og oppnå en dypere ... -
Merkebygging av norsk klesdesign.
(Bachelor thesis, 2012-01-25) -
Mersalg og kundelojalitet til IKEA.
(Bachelor thesis, 2012-01-25) -
Nespresso - eksklusiv merkevare uten høy pris?
(Bachelor thesis, 2017-10-11)I denne bacheloroppgaven vil markedsføring, merkevarebygging og forbrukeratferd være sentrale fagområder, da vi har fått stor interesse for dette i løpet av vår utdanning. Med problemstillingen; “Hvordan oppfatter forbrukere ... -
Netthandel paradigme. Netthandel, hvor lojale er disse kundene?
(Bachelor thesis, 2014-10-14)Tema for denne bacheloroppgaven er Netthandel Paradigme hvor vi ser på de endringer som skjer i handelsmarkedet i Norge. Netthandel har i løpet av de siste årene hatt en stor økning, og vi ønsker å kartlegge graden av ... -
Oslos forbudte markedsføring - Hvordan markedsføres cannabis til rekreasjonsbrukere i Oslo?
(Bachelor thesis, 2015-03-12)Hensikten med vår undersøkelsen er å forstå meningen bak forbruk av cannabis og hvordan det markedsføres til rekreasjonsbrukere i Oslo. Undersøkelsen har en fenomenologisk tilnærmning hvor vi studerer rekreasjonsbrukere, ... -
Påvirkningen av salgshyppighet på forbrukerens merkevareholdning: En studie på digitale plattformer
(Master thesis, 2023)Denne masteroppgaven undersøker hvordan salgshyppighet påvirker forbrukernes merkevareholdning på digitale plattformer. Den uavhengige variabelen for oppgaven er salgshyppighet og den avhengige variabelen er merkevareholdning. ... -
Produktplassering i et merkebyggingsperspektiv
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Servicekvalitet og påvirkning av kundens lojalitet
(Bachelor thesis, 2012-11-28)