Blar i Studentarbeider fra Institutt for markedsføring på emneord "Forbrukeratferd"
Viser treff 21-26 av 26
-
Nespresso - eksklusiv merkevare uten høy pris?
(Bachelor thesis, 2017-10-11)I denne bacheloroppgaven vil markedsføring, merkevarebygging og forbrukeratferd være sentrale fagområder, da vi har fått stor interesse for dette i løpet av vår utdanning. Med problemstillingen; “Hvordan oppfatter forbrukere ... -
Netthandel paradigme. Netthandel, hvor lojale er disse kundene?
(Bachelor thesis, 2014-10-14)Tema for denne bacheloroppgaven er Netthandel Paradigme hvor vi ser på de endringer som skjer i handelsmarkedet i Norge. Netthandel har i løpet av de siste årene hatt en stor økning, og vi ønsker å kartlegge graden av ... -
Oslos forbudte markedsføring - Hvordan markedsføres cannabis til rekreasjonsbrukere i Oslo?
(Bachelor thesis, 2015-03-12)Hensikten med vår undersøkelsen er å forstå meningen bak forbruk av cannabis og hvordan det markedsføres til rekreasjonsbrukere i Oslo. Undersøkelsen har en fenomenologisk tilnærmning hvor vi studerer rekreasjonsbrukere, ... -
Produktplassering i et merkebyggingsperspektiv
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Servicekvalitet og påvirkning av kundens lojalitet
(Bachelor thesis, 2012-11-28)