Browsing Studentarbeider fra Institutt for markedsføring by Author "Aasen, Anette Marie"
Now showing items 1-2 of 2
-
Effektene av Merkekonsept og Construal Level Theory på Preferanse og Betalingsvillighet
Aasen, Anette Marie; Vammeli, Martine Alida Rossvik (Master thesis, 2017-10-28)Denne masteroppgaven tar for seg merkekonsept og CLT. Merkekonsept er en overordnet mening som identifiserer en merkevare med utgangspunkt i målgruppens behov. Vi skiller mellom to ulike merkekonsept; funksjonelt og ... -
Merkekonseptets- og tidsperspektivets effekter på preferanse og betalingsvillighet
Aasen, Anette Marie; Aasen, Heidi; Vammeli, Martine Alida Rossvik (Bachelor thesis, 2015-10-23)Merkepersonlighet har de seneste årene gjort seg fremtredende innenfor markedsføringsrelatert forskning. Det er viktig å være innforstått med at merkevarens fundament, merkekonsept, må være grundig etablert. Derfor forsøker ...