Blar i Studentarbeider fra Institutt for markedsføring på forfatter "Stigen, Ulf"
-
Hva gjør norske campingplasser attraktive?: En studie av attraktivitet hos unge voksne
Aartun, Selma A.; Landsverk, Thea (Bachelor thesis, 2021)I denne bacheloroppgaven har vi valgt å fordype oss i den norske campingnæringen, vi har valgt å se på norske campingplasser og deres attraktivitet hos unge voksne mellom 18 – 30 år. Oppgaven tar utgangspunkt i reiseliv- ... -
Personalledelse under en pandemi
Tjensvold, Hanne; Stenberg, Anne Egaas (Bachelor thesis, 2021)Hensikten med denne oppgaven har vært å finne endringene rundt utøvelsen av personalledelse i hotell under covid-19 pandemien. Pandemien har forårsaket uforutsigbarhet i hotellbransjen. Fra 1.mars 2020 har Norge hatt regler ... -
Positive vs. negative kundeanmeldelser – troverdige?
Vestneshagen, Mari; Legøy, Heidi Nordtun (Bachelor thesis, 2016-11-10)I dagens samfunn spiller sosiale medier en viktig rolle i forbrukernes hverdag, og online feedbacktjenester benyttes av svært mange både ved innhenting av informasjon og ved evaluering av produkter og tjenester. Det kan ... -
Verdier i hotellbransjen
Westad, Cecilie Marie Nordber; Banini, Albertine Andrea (Bachelor thesis, 2021)Vi er på ingen måte ute etter å finne fasiten på godt lederskap, for det tror vi heller ikke finnes. Vi er nysgjerrige på å finne nye måter å lede på og virkningen av godt lederskap. Formålet med prosjektet er å dykke ...