Blar i Studentarbeider fra Institutt for markedsføring på emneord "Merkevarebygging"
Viser treff 1-20 av 20
-
Apple's consumer tribe i digitalt samfunn
(Bachelor thesis, 2013-11-27) -
Cable Tidy - en markedsplan. Hvordan lansere Cable Tidy på det norske markedet.
(Bachelor thesis, 2012-01-23) -
Hjelpemidlene som kan utvikle en turistdestinasjon
(Bachelor thesis, 2021)I denne bacheloroppgaven har vi sett på hvordan en destinasjon skal kunne klare å utvikle seg fra et sted med store sesongvariasjoner til å komme nærmere helårsturisme. Bakgrunnen for oppgaven har vært å skape en forståelse ... -
Hvilke verdier burde Norge satse på for å bli en sterk merkevare i Kina?
(Bachelor thesis, 2012-01-23) -
Hvordan bygge merkevarer gjennom sosiale medier
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Hvordan få MH 68° NORD til å bli et attraktivt sponsorobjekt
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Investigating PostNord Logistics. En analyse av organisasjonsdrevet merkebygging.
(Bachelor thesis, 2014-10-28)Denne oppgaven er bygd opp av to hoveddeler. I første delen vil det bli gjennomført en teorigjennomgang av aktuelle temaer i oppgaven. Oppgavens rammeverk er Bjerke og Inds sammenkoblingsmodell som danner utgangspunkt ... -
Konkurranseevne – et nordnorsk caseeksempel.
(Bachelor thesis, 2012-01-24) -
Lederes verktøy i sannhetens øyeblikk. Hvilke verktøy kan leder bruke for å påvirke de ansatte i sannhetens øyeblikk?
(Bachelor thesis, 2012-01-24) -
Menn om personlig merkevarebygging på sosiale medier. En kvalitativ studie av menn i alderen 20-29 sine holdninger til personlige merkevarer på sosiale medier.
(Bachelor thesis, 2018-09-27)Vår bacheloroppgave har som hensikt å illustrere og identifisere de ulike holdningene, menn i alderen 20-29 år har til personlig merkevarer på sosiale medier. Vi synes det er interessant å få frem deres perspektiv på ... -
Merkebygging av Synsam
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Nespresso - eksklusiv merkevare uten høy pris?
(Bachelor thesis, 2017-10-11)I denne bacheloroppgaven vil markedsføring, merkevarebygging og forbrukeratferd være sentrale fagområder, da vi har fått stor interesse for dette i løpet av vår utdanning. Med problemstillingen; “Hvordan oppfatter forbrukere ... -
Private merker - noe for enhver smak?
(Bachelor thesis, 2012-01-11) -
Rosa sløyfe-aksjonen: Merkebygging i et veldedig perspektiv
(Bachelor thesis, 2012-01-11) -
Strategisk bruk av sub-brands, et case-studie om Nissan.
(Bachelor thesis, 2014-10-20)Formålet med denne oppgaven er å se hvordan et undermerke kan bidra til å endre mormerkets posisjon. Oppgaven handler om Nissan Leafs påvirkning på mormerket Nissan, men funnene kan være interessant også for andre ... -
Sunnhet på flaske - en kartlegging av markedet for sunne drikker
(Bachelor thesis, 2012-01-10) -
Viktigheten av merkevarer i legemiddelbransjen. En deskriptiv undersøkelse om merkevarebygging i farmasøytisk industri.
(Bachelor thesis, 2014-10-15)Formålet med denne oppgaven er å avdekke hvorvidt det vil være hensiktsmessig å merkevarebygge mormerket til en farmasøytisk bedrift, nærmere bestemt Weifa AS. Salg og distribusjon av falske legemidler blir et stadig ... -
YOU skateboards - til topps med visuelt design
(Bachelor thesis, 2012-11-28)