Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKolve, Henrik
dc.contributor.authorCanic, Mia
dc.contributor.authorChristensen, Pål Oscar
dc.date.accessioned2017-09-18T07:11:43Z
dc.date.available2017-09-18T07:11:43Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2455001
dc.description.abstractBakgrunnen for tematikken i denne bacheloroppgaven er nysgjerrighet rundt sosiale mediers rolle i ulike vekststrategier, samt et ønske om å få innblikk i et selskaps rutiner og praksis vedrørende bruk av sosiale medier i strategisk sammenheng. Tematikken appellerer til oss da medlemmer av gruppen har erfaring med bruk av sosiale medier i arbeidssammenheng. Vi vil på bakgrunn av erfaringer og praksis ved bruk av sosiale medier som strategisk verktøy koble dette opp mot relevant teori, med grobunn i Lasse B. Lien, Eirik Sjåholm Knudsen og Tor Øyvind Baardsens bok Strategiboken og Lien og Eirik W. Jakobsens Ekspansjon og konsernstrategi. Vårt formål vil med det være å avdekke sosiale mediers bruksområder og påvirkningskraft i en ekspansjonsbeslutningsprosess og strategi, samt formidle erfaringer og praksis vedrørende fenomenet på bakgrunn av våre funn og analyser.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectSosiale mediernb_NO
dc.subjectKreativitet, Innovasjon og Forretningsutviklingnb_NO
dc.subjectKvalitativ metodenb_NO
dc.titleHvilken funksjon har sosiale medier i Bogarts vekststrategi for organisk vekst?nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal