dc.contributor.author | Kolve, Henrik | |
dc.contributor.author | Canic, Mia | |
dc.contributor.author | Christensen, Pål Oscar | |
dc.date.accessioned | 2017-09-18T07:11:43Z | |
dc.date.available | 2017-09-18T07:11:43Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2455001 | |
dc.description.abstract | Bakgrunnen for tematikken i denne bacheloroppgaven er nysgjerrighet rundt sosiale mediers
rolle i ulike vekststrategier, samt et ønske om å få innblikk i et selskaps rutiner og praksis
vedrørende bruk av sosiale medier i strategisk sammenheng. Tematikken appellerer til oss da
medlemmer av gruppen har erfaring med bruk av sosiale medier i arbeidssammenheng. Vi vil
på bakgrunn av erfaringer og praksis ved bruk av sosiale medier som strategisk verktøy koble
dette opp mot relevant teori, med grobunn i Lasse B. Lien, Eirik Sjåholm Knudsen og Tor
Øyvind Baardsens bok Strategiboken og Lien og Eirik W. Jakobsens Ekspansjon og
konsernstrategi. Vårt formål vil med det være å avdekke sosiale mediers bruksområder og
påvirkningskraft i en ekspansjonsbeslutningsprosess og strategi, samt formidle erfaringer og
praksis vedrørende fenomenet på bakgrunn av våre funn og analyser. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Sosiale medier | nb_NO |
dc.subject | Kreativitet, Innovasjon og Forretningsutvikling | nb_NO |
dc.subject | Kvalitativ metode | nb_NO |
dc.title | Hvilken funksjon har sosiale medier i Bogarts vekststrategi for organisk vekst? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |