• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
Browsing Studentarbeider fra Institutt for kommunikasjon by Issue Date 
  •   Home
  • School of Communication, Leadership, and Marketing
  • Studentarbeider fra Institutt for kommunikasjon
  • Browsing Studentarbeider fra Institutt for kommunikasjon by Issue Date
  •   Home
  • School of Communication, Leadership, and Marketing
  • Studentarbeider fra Institutt for kommunikasjon
  • Browsing Studentarbeider fra Institutt for kommunikasjon by Issue Date
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browsing Studentarbeider fra Institutt for kommunikasjon by Issue Date

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-20 of 96

  • title
  • issue date
  • submit date
  • author
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Dom over film er dommen over mennesker 

      Skovli, Lars R.; Helland, Marius; Buraas, Stian (Bachelor thesis, 2012-11-28)
    • Håndtverket øl - Et kvalitativt studie på merkevarebygging av håndtverksøl i Norge 

      Jakobsen, Marthe; Pedersen, Simen (Bachelor thesis, 2015-09-30)
      Denne oppgaven baserer seg på det norske ølmarkedet og hvordan de driver sin merkevarebygging i forhold til forbudet mot alkoholreklame. Ved å se på markedet for håndtverksøl har vi rettet oss inn mot en smalere del av ...
    • Blogging og salg av tjenester 

      Sjøsåsen, Emely (Bachelor thesis, 2015-09-30)
    • Sosiale medier for små og/eller nyoppstartede bedrifter 

      Øyen, Eli; Lundby, Hanne (Bachelor thesis, 2015-09-30)
      Temaet for denne oppgaven er sosiale medier for små og/eller nyoppstartede bedrifter med fokus på de sosiale nettverkene Facebook og Twitter. Vår oppfatning er at mange norske nyoppstartede og/eller små bedrifter har lite ...
    • POSISJONERING AV EASY MANAGEMENT PÅ BEDRIFTSMARKEDET 

      Borge, Martine; Sand, Camilla (Bachelor thesis, 2015-09-30)
      Målet med studiet bak oppgaven var å kartlegge hvordan den nyetablerte tjenesten Easy Management på en mest hensiktsmessig måte kan posisjonere seg mot bedriftsmarkedet. På bakgrunn av dette valgte vi å se nærmere på ulike ...
    • Kommunikasjonsstrategi for by AUMA 

      Kjensmo, Tone; Haugen, Nikoline; Lund, Andrea Wille (Bachelor thesis, 2015-09-30)
    • #Krise - En forståelse av krisekommunikasjon på sosiale medier 

      Brudal, Cathrine; Bergvik, Jannicke Amundsen (Bachelor thesis, 2015-09-30)
    • Implikasjoner av nordmenn og danskers persepsjon av kulturelle forskjeller mellom Norge og Danmark: Hvordan formidle kultur gjennom markedskommunikasjon? 

      Enger, Andreas; Fernandes, André; Halvorsen, Wuttipong Sarpaisan (Bachelor thesis, 2015-09-30)
    • Hvordan øke interessen for handel i øvre etasje hos Byporten Shopping? 

      Salazar, Stephany Castro; Moe, Ida (Bachelor thesis, 2015-09-30)
      Hensikten med denne oppgaven var et ønske om å lære mer om Byporten Shopping. Vi ønsket å vite hva kundenes holdning til senteret var, hva de liker ved senteret, og hva de misliker eller synes mangler. Kjenner de til det ...
    • Spinnaktiviteter i norsk politikk - en kvalitativ undersøkelse av strategisk mediehåndtering 

      Horne, Anna Gabriella; Warner, Ida Cecilie (Bachelor thesis, 2015-10-09)
      Spinn i politikken er et tema som stadig blir omdiskutert i mediene, både i og utenfor Norge. I de fleste tilfeller blir spinn beskrevet som noe negativt og forbindes ofte med manipulering, spill og tåkelegging. Vi har ...
    • Politisk merkevare – en studie av Arbeiderpartiets velgere gjennom brand concept maps. 

      Høyer, Annveig; Hoff, Kristoffer; Liland, Anders (Bachelor thesis, 2015-10-09)
      I denne oppgaven har vi undersøkt kjernevelgere og vippevelger i lys av Arbeiderpartiet. Formålet med studien er å avdekke hvilke assosiasjoner utvalgene har til Arbeiderpartiet som en merkevare, og om assosiasjonene kan ...
    • Frivillige organisasjoner: Sosiale medier som kommunikasjonskanal 

      Jakobsen, Lena; Ulvang, Sol Irén (Bachelor thesis, 2015-10-12)
      Inspirasjonen for denne oppgaven var en rapport om ”Nettverkssamfunn og frivillige organisasjoner” publisert av Senter For Forskning På Sivilsamfunn Og Frivillig Sektor, og skrevet av Kari Steen-Johnsen, Bernard Enjolras ...
    • Fra salgsorientering til markedsorientering? - Fra kalkulatorparti til folkeparti - Endringer i Høyres kommunikasjon og politikk fra 2005 - 2013 

      Nygård, Runar Kjellstad; Lehre, Lasse (Bachelor thesis, 2015-10-12)
      Gjennom tre år på Markedshøyskolen har vi skrevet oppgaver basert på statsvitenskap, markedsføring og laget kampanjestrategier. Vi har begge vært politisk engasjerte på hver vår side av politikken, og har stor interesse ...
    • Transaksjonskostnader – effekten på mobilhandel 

      Lødrup, Sebastian; Mila, Lasse; Aaserud, Mikal (Bachelor thesis, 2015-10-12)
      Vår oppgave tar for seg forholdet mellom transaksjonskostnadsteori og sannsynligheten for økt handel på mobil. Formålet har vært å undersøke hvilke transaksjonskostnader som forbrukere anser som viktige i kjøpsprosessen ...
    • Krisekompetanse i norske PR-byråer - teori eller empiri? 

      Gebhardt, Trine; Eide, Fanny Bruzell; Angermo, Silje (Bachelor thesis, 2015-10-12)
      Temaet for denne bacheloroppgaven er krisekompetanse i norske PR-byråer. Vi har undersøkt hvorvidt de norske PR-rådgiverne tar i bruk teori når de jobber med krisehåndtering. For å ytterligere avgrense oppgaven har vi valgt ...
    • Maktforholdet mellom spinndoktorer og politiske journalister 

      Tabari, Atena; Finstadsveen, Anne (Bachelor thesis, 2015-10-12)
      Etter å ha studert PR og samfunnspåvirkning i tre år på Markedshøyskolen, har vi blitt svært inspirerte til å skrive en bacheloroppgave om politisk kommunikasjon. I denne bacheloroppgaven er formålet å generere ny kunnskap ...
    • Hvordan legitimerer norsk PR-bransje seg selv? – En kvalitativ studie av norsk PR-bransje og dens verdensanskuelse. 

      Pedersen, Ida Mari; Mandal, Maiken Danielsen; Dalen, Trine (Bachelor thesis, 2015-10-12)
    • KUNSTEN Å KJEKLE: «OM POLITIKERE OG RETORIKKENS ROLLE TV-SENDT DEBATT» 

      Askedalen, Sunniva Kveldsvik; Høylo, Morten (Bachelor thesis, 2015-10-23)
    • Get og sosiale medier: I hvilken grad kan det ha påvirket Gets omdømme at selskapet ikke har vært tilgjengelig i sosiale medier, og hvordan bør Get gå frem for å etablere seg i disse kanalene? 

      Sletvold, Christer (Bachelor thesis, 2016-11-03)
      Temaet for denne oppgaven har vært hvor vidt Gets manglende tilstedeværelse i sosiale medier kan ha skadet selskapets omdømme samt hvordan Get kan etablere en god og positiv tilstedeværelse på Facebook. Get har i dag ...
    • H&Ms klesinnsamling; Kartlegging av kjennskap og utvikling av tiltak for økt kundeengasjement 

      Wold, Henriette; Willumstad, Marte (Bachelor thesis, 2016-11-03)
      Denne bacheloroppgaven er et resultat av et samarbeid med Hennes&Mauritz Norge (H&M). H&M er en svensk bedrift med klesbutikker verden over og er markedsledende innen klesbransjen i Norge. H&M har stort fokus på sitt ...

      Contact Us | Send Feedback

      Privacy policy
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Service from  Unit
       

       

      Browse

      ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

      My Account

      Login

      Contact Us | Send Feedback

      Privacy policy
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Service from  Unit