Blar i Studentarbeider fra Institutt for markedsføring på emneord "Salg"
Viser treff 1-8 av 8
-
Er mobilapplikasjoner et alternativ eller imperativ?
(Bachelor thesis, 2014-10-17)I denne oppgaven har vi valgte å skrive om mobilapplikasjoner ettersom vi hadde en felles interesse for teknologibaserte tjenester, hvor vi umiddelbart så på applikasjoner som et aktuelt tema i dagens samfunn. Det falt ... -
Kan hylleplassering fungere som subliminal markedsføring i norsk dagligvarehandel?
(Bachelor thesis, 2014-10-15)Problemstillingen i denne oppgaven er: ”Kan hylleplassering fungere som subliminal markedsføring i norsk dagligvarehandel?”. Gjennom denne problemstillingen ønsker vi å belyse et emne det er forsket lite på i Norge. Vi ... -
Netthandel paradigme. Netthandel, hvor lojale er disse kundene?
(Bachelor thesis, 2014-10-14)Tema for denne bacheloroppgaven er Netthandel Paradigme hvor vi ser på de endringer som skjer i handelsmarkedet i Norge. Netthandel har i løpet av de siste årene hatt en stor økning, og vi ønsker å kartlegge graden av ... -
Reklamens effekt - En balanse mellom følelser og påvirkning.
(Bachelor thesis, 2014-10-15)I denne bacheloroppgaven forsøker vi å besvare problemstillingen; ” I hvilken grad påvirker de følelsesmessige appellene glede, sinne og redsel effekten av reklamebudskapet, og i hvilken grad modereres dette av tilstedeværelsen ... -
Reservnor: Et instrument for måling av servicekvalitet i den norske eiendomsmeglerbransjen.
(Master thesis, 2014-10-01) -
Selgere som suksessfaktor innen bransje for hjulpet salg
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Viktigheten av merkevarer i legemiddelbransjen. En deskriptiv undersøkelse om merkevarebygging i farmasøytisk industri.
(Bachelor thesis, 2014-10-15)Formålet med denne oppgaven er å avdekke hvorvidt det vil være hensiktsmessig å merkevarebygge mormerket til en farmasøytisk bedrift, nærmere bestemt Weifa AS. Salg og distribusjon av falske legemidler blir et stadig ... -
What different types of Facebook marketing objectives are there, and what tactics can you use to reach those.
(Bachelor thesis, 2014-10-28)Social media is creating attractive business opportunities for brands and companies worldwide. It is because of the huge amount of businesses and costumers on Facebook, which reflects the importance of research on future ...