• Internkommunikasjon av nøkkelkundeforvaltning: - en kvalitativ studie i norsk hotellbransje 

      Hilsen, Christine Helena; Gulliksen, Sandra; Winters, Vegard (Bachelor thesis, 2016-11-08)
      Vi har gjennom denne oppgaven forsket på hvordan helhetlig nøkkelkundeforvaltning bør kommuniseres til de ansatte, og hvordan dette kan være med på å påvirke lojaliteten til kundene. Vi har i vårt arbeid benyttet oss ...
    • Lojalitet, tilfredshet og bytteintensjon i Norsk skadeforsikringsbransje 

      Larsen, Knut Fredrik; Willumsen, Sverre (Bachelor thesis, 2016-11-18)
      Skadeforsikringsbransjen er en bransje vi antar er preget av stor "turn-over". Kunder er ikke lengre like lojale til selskapene og jakter hyppigere enn før etter det billigste selskapet. Bakgrunnen for dette har med ...
    • Optimal organisering og drift av housekeepingavdelingen 

      Lem, Marie Flåskjer; Landbakk, Martine; Røang, Live Lorck (Bachelor thesis, 2016-11-08)
      Alle kandidatene sitter med lang erfaring fra hotellbransjen, hovedsakelig som resepsjonister, og har gjennom dette tilegnet seg en interesse for den daglige driften av et hotell. Tre år på studie Hotelledelse har også ...