Blar i Studentarbeider fra Institutt for markedsføring på emneord "omdømme"
Viser treff 1-4 av 4
-
Omdømme etter krise og innvirkning på kjøpsintensjon – en studie av Volkswagen
(Bachelor thesis, 2016-11-21)Diesel-jukset til Volkswagen var en omfattende og mye omtalt sak da den ble kjent høsten 2015. En situasjon som dette kan skade både salg og bedriftens rykte. I dette studiet har vi som formål å gi innsikt i om omdømmet ... -
Omdømmebygging på Facebook: Effekter av kommunikasjon av samfunnsansvar, sett i lys av flyktningkrisen i Europa
(Bachelor thesis, 2016-11-21)Gjennom et eksperimentelt undersøkelsesdesign (eksperiment) ble det utformet to eksperimentgrupper som ble utsatt for ulike manipulasjoner. De to gruppene mottok informasjon om en bedrifts CSR aktivitet gjennom et ... -
Omdømmets betydning for yrkestilfredsheten i Politiet
(Bachelor thesis, 2014-03-19)Denne bacheloroppgaven handler om en profesjons omdømme og betydningen det har for yrkestilfredsheten. Oppgaven gir i tillegg en forståelse av i hvilken grad identitet, image og tillit har betydning for politiets ... -
Personlig merkevarebygging ved bruk av sosiale medier
(Bachelor thesis, 2014-03-19)Bakgrunnen for oppgaven baserer seg på vår interesse for merkevarebygging. Når det er lite kunnskap om personlig merkevarebygging i Norge i dag, hadde vi lyst til å undersøke dette nærmere og se på hvilke faktorer som ...