• Visuell identitet for en second-hand kjede 

      Dalby, Gina (Bachelor thesis, 2018-09-25)
      Samtidig som kjøpekraften har økt, har også prisen på klær gått ned, og i dag forbruker vi klær som aldri før. Videre går mote- og tekstilbransjen frem som en av verdens mest forurensende industrier. Second-hand viser ...
    • Visuell identitet for et nytt restaurant- og loungekonsept i Gamlebyen, Fredrikstad 

      Nagele, Nathalie (Bachelor thesis, 2017-09-07)
      Min egen personlige relasjon til Gamlebyen i Fredrikstad var i hovedsak det som førte til bakgrunnen for valg av tema til oppgaven. Etter mange års observasjon som en forbruker, har jeg hele tiden fundert på hvordan ...
    • Working in Style 

      Denke, Dora (Bachelor thesis, 2018-09-25)
      Behovet for hoteller økes stadig vekk, men personalets behov er ofte nedprioritert i designprosesser. Prosjektet ble gjennomført på grunnlag av egne erfaringer fra hotellbransjen. Ettersom bygningenes utforming i stor ...
    • Åpent Kontorlandskap 

      Eriksen, Nicole Høeg (Bachelor thesis, 2019)
      Denne Bacheloroppgaven tar for seg temaet åpent kontorlandskap, og hvordan interiørarkitektur og design kan medvirke til positive holdninger og adferd i et åpent kontorlandskap. Kontoret oppgaven skal dreie seg om er ...