• Hva er beste praksis for Vestre Slidre Sparebank på Facebook? 

      Brobakken, Amalie; Jevne, Kim Anthony (Bachelor thesis, 2017-10-28)
      Vi startet denne bacheloroppgaven med en stor interesse for sosiale medier og med et ønske om å finne ut hvordan norske bedrifter burde benytte seg av de. Vi snevret det inn til beste praksis på Facebook, ettersom vi ...
    • Hverdagsapper 

      Fagereng, Aina Elise; Øren, Sondre (Bachelor thesis, 2017-10-28)
      Denne bacheloroppgaven tar for seg temaet hverdagsapper som er blitt mer vanlig på den raskt voksende kommunikasjonsplattformen apper for digitale enheter. Med hverdagsapper mener vi apper som gir fordeler til forbrukere ...
    • Hvilke faktorer påvirker kjøpsatferden til bergensstudenter ved valg av ølmerke? 

      Glenne, Hans Marius; Eriksen, Olafur Alexander (Bachelor thesis, 2017-10-28)
      I denne oppgaven har vi undersøkt hva som påvirker studenter i Bergen når de skal velge ølmerke, ved kjøp i butikk. Markedsføring av øl og alkohol er forbudt i Norge, noe som gir ølmerkene svært liten påvirkningskraft ...
    • Lederens rolle i bedriftens kommunikative samspill 

      Bjerga Fjeld, Emilie; Sande, Mari (Bachelor thesis, 2020-06)
      Denne bacheloroppgaven er et studie av lederstil og kommunikasjon, med den hensikt å presentere et konkret løsningsforslag for å oppnå enhetlig kundeopplevelse av bedriften. Dette skal løses ved bruk av kreative metoder, ...
    • Skap tillit i en kunstig verden 

      Aarthun Engh, Dina; Ramberg, Marie (Bachelor thesis, 2020-06)
      Vi har i denne oppgaven hatt til hensikt å komme frem til hvilke holdninger forbrukere har til bedrifter sin bruk av kunstig intelligens og personlig data. Dette var for å kunne hjelpe bedrifter å styrke relasjonen til ...