Blar i Studentarbeider fra Institutt for markedsføring på emneord "Markedskommunikasjon"
Viser treff 1-10 av 10
-
Hvor systematisert brukes blogg som markedsføringskanal?
(Bachelor thesis, 2014-10-14)Bakgrunnen for denne oppgaven er at vi ønsket å lære mer om og få en dypere forståelse for hvordan blogger blir brukt som markedsføringskanal. Nærmere bestemt hvor strukturert og systematisert bedrifter bruker denne ... -
Hvordan få MH 68° NORD til å bli et attraktivt sponsorobjekt
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Hvordan kan Scandic bruke markedskommunikasjon for å synliggjøre deres verdier om å være en bærekraftig hotellkjede?
(Bachelor thesis, 2020)Vår oppgave tar for seg hvordan hotellkjeden Scandic kan bli tydeligere i sine sosiale kanaler om arbeidet de gjør for miljøet ved hjelp av markedskommunikasjon. I forkant av denne oppgaven hadde vi et inntrykk av at de ... -
Markedskommunikasjon i Sosiale Medier - Generelle Suksesskriterier og Fallgruver
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Merkebygging av norsk klesdesign.
(Bachelor thesis, 2012-01-25) -
Moderne markedskommunikasjon, forbrukerkritikk og likes.
(Bachelor thesis, 2014-03-19)Denne oppgaven tar med utgangspunkt i Phillip Kotlers markedsføringsteorier og Thorolf Helgesens teorier om markedskommunikasjon for seg hvilke kriterier som ligger til grunn for avvik i oppslutning på Facebook mellom ... -
Produktplassering i et merkebyggingsperspektiv
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Resultatmåling av markedskommunikasjon på sosiale medier: norske konsulenters perspektiv
(Bachelor thesis, 2014-03-25)Denne bacheloroppgaven tar for seg resultatmåling av markedskommunikasjon på sosiale medier. Ut i fra egne erfaringer og det inntrykket vi har fått av teorien, viser det seg at det finnes lite kunnskap om hvordan ... -
Sosiale medier - Genrelle suksesskriterier og fallgruver
(Bachelor thesis, 2012-01-10) -
Suksessrik kommunikasjon gjennom Facebook
(Bachelor thesis, 2012-11-28)