Blar i Studentarbeider fra Institutt for markedsføring på tittel
Viser treff 621-626 av 626
-
What different types of Facebook marketing objectives are there, and what tactics can you use to reach those.
(Bachelor thesis, 2014-10-28)Social media is creating attractive business opportunities for brands and companies worldwide. It is because of the huge amount of businesses and costumers on Facebook, which reflects the importance of research on future ... -
What does the fox say? – En studie av viral markedsføring.
(Bachelor thesis, 2014-10-20)Denne oppgaven har som hensikt å kartlegge den strategiske planleggingsprosessen av en viral kampanje, samt effekter og effektmåling knyttet til denne. Vår problemstilling er som følger: Hvordan kan bedrifter arbeide med ... -
YOU skateboards - til topps med visuelt design
(Bachelor thesis, 2012-11-28) -
Å lede gjennom sine ansatte.
(Bachelor thesis, 2014-10-28)Frontlinjepersonell på hotell har ofte det første møtet med gjesten og det knyttes en del forventninger til deres prestasjoner. Forventningene kommer fra flere hold, som fra deres ledere og gjestene selv. Man kan derfor ... -
Å samtale på jobb - Hvordan ledere kan få motiverte medarbeidere med høy eierskapsfølelse
(Bachelor thesis, 2012-01-10) -
Åpenhet varer lengst: en kvantitativ studie av transparent prising sin tillitsskapende effekt
(Bachelor thesis, 2020)Ved å gi kunder innsikt i deres kostnader og prissetting, ønsker bedrifter å bli oppfattet som en aktør man kan stole på. Enkelte internasjonale selskaper har tatt i bruk praksisen om åpenhet, men av en eller annen grunn ...